Előadói kategóriák

Művészet:
Színész
Sport:
Box Fitness Motorversenyző Thai box Labdarúgó K1 Autóversenyző
Tanácsadás:
Szexuálpszichológus Életmód tanácsadó
Ének:
Férfi énekes Női énekes Együttes Rapper
Tánc:
Rúdtáncos Légtornász Kötéltáncos
Online sztárok:
Youtube sztár Facebook sztár Instagram sztár Twitter sztár Blogger
Celeb:
Playmate Valóságshow szereplő Életművész Tehetségkutató résztvevő Műsorvezető DJ Modell
Humor:
Stand-up előadó Humorista

Show kategóriák

Énekes show Jelmezes show Megzenésített vers Szöveges show Táncos show Zenés show Zenés stand-up show

Keresési beállítások:

Gyakran ismételt kérdések

Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

A kapott videót letölthetem a készülékemre?

A kapott videókat kényelmesen, bármilyen böngészőből az egyedi linkről érheted el bárhol és bármikor, nincs szükség arra, hogy letöltsd a készülékedre.

A kapott videót többször is megnézhetem?

Igen, az egyedi linken korlátlanul megtekintheted és megoszthatod a barátaiddal is.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Amennyiben regisztrálsz, a profiloldaladon minden rendelésed megtekintheted.

Kupon felhasználási információk

Hamarosan kuponok is elérhetőek lesznek a rendszerünkben.

Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?

Keressen bennünket az info@brillante.hu email címen.

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

Milyen országokból rendelhetek?

Jelenleg csak magyarországi cím megadásával lehet rendelni. Az oldal elérhető külföldről is.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Több fizetési mód közül választhatsz. Fizethetsz bankkártyával a magyarországi központú Barion okosfizetés rendszerén keresztül, illetve a Paypal-t is választhatod. Mindkét fizetési mód kiemelten biztonságos, a kártyaadatok nem kerülnek tárolásra a brillante.hu oldalon.

Honnan tudhatom meg, hogy akinek küldtem, meg is kapta az ajándék videót?

Az ajándék videó a kézbesítés időpontjában a te emailcímedre is megérkezik. Ezután már nem kell sokat várnod, hogy jelentkezzen.

Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

Sajnos a megrendelést a fizetés után már nem mondhatod le.

Mikor kapom meg a számlát?

A rendelésed után, emailben fog érkezni.

Nem kaptam számlát, mi ilyenkor a teendőm?

Minden sikeres fizetés után a rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát és elküldi a megadott emailcímre. Ellenőrizd az email fiókodat, esetleg a spam mappát is. Amennyiben helytelen email címet adtál meg, keresd Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen.

Előadókkal kapcsolatos kérdések

Milyen kéréseim lehetnek az előadók felé?

Az előadók oldalán, illetve a rendelés során láthatod, hogy milyen show kategóriákat vállalnak az előadók. Ezen belül tetszőleges kérést fogalmazhatsz meg, amit például a mintavideóikban mutatnak, említenek, a jóízlés határain belül. Ugyanakkor megkérünk, hogy tartózkodj olyan kérésektől, amik másokat sérthetnek, illetve pornográf jellegűek. Részletesebben olvashatsz róla az „Általános szerződési feltételek” menüpont alatt: http://brillante.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek

Az előadó nem teljesítette minden kérésem. Mi ilyenkor a teendő?

Minden előadó, aki az oldalon szerepel, megpróbál eleget tenni minden kérésnek. Bizonyos esetekben a kérések teljesítése nem lehetséges. Reméljük, hogy így is szuper videó készült és elérted vele a célodat. Amennyiben úgy látod, hogy nem kértél lehetetlent és a kérésed nincs a Felhasználási feltételekben jelzett tiltott témák között, kérlek keresd Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu emailcímen.

Mi történik, ha az előadó a rendelés után mégsem küldi el a videót?

A videók készítése szabályozott keretek között történik, így szinte elképzelhetetlen, hogy a videó ne készüljön el és ne kerüljön kiküldésre. Amennyiben ez mégis bekövetkezne, úgy a rendeléskor megfizetett teljes összeget visszautaljuk a számládra.

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Panasz esetén hova fordulhatok?

Panasz esetén kérlek olvasd végig a fenti kérdéseket és válaszokat. Amennyiben nem találtál megfelelő választ, keresd ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen.

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen éred el.