A kapott videókat kényelmesen, bármilyen böngészőből az egyedi linkről érheted el bárhol és bármikor, nincs szükség arra, hogy letöltsd a készülékedre.
A kapott videót többször is megnézhetem?Igen, az egyedi linken korlátlanul megtekintheted és megoszthatod a barátaiddal is.
Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?Amennyiben regisztrálsz, a profiloldaladon minden rendelésed megtekintheted.
Kupon felhasználási információkHamarosan kuponok is elérhetőek lesznek a rendszerünkben.
Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?Keressen bennünket az info@brillante.hu email címen.
Jelenleg csak magyarországi cím megadásával lehet rendelni. Az oldal elérhető külföldről is.
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?Több fizetési mód közül választhatsz. Fizethetsz bankkártyával a magyarországi központú Barion okosfizetés rendszerén keresztül, illetve a Paypal-t is választhatod. Mindkét fizetési mód kiemelten biztonságos, a kártyaadatok nem kerülnek tárolásra a brillante.hu oldalon.
Honnan tudhatom meg, hogy akinek küldtem, meg is kapta az ajándék videót?Az ajándék videó a kézbesítés időpontjában a te emailcímedre is megérkezik. Ezután már nem kell sokat várnod, hogy jelentkezzen.
Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?Sajnos a megrendelést a fizetés után már nem mondhatod le.
Mikor kapom meg a számlát?A rendelésed után, emailben fog érkezni.
Nem kaptam számlát, mi ilyenkor a teendőm?Minden sikeres fizetés után a rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát és elküldi a megadott emailcímre. Ellenőrizd az email fiókodat, esetleg a spam mappát is. Amennyiben helytelen email címet adtál meg, keresd Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen.
Az előadók oldalán, illetve a rendelés során láthatod, hogy milyen show kategóriákat vállalnak az előadók. Ezen belül tetszőleges kérést fogalmazhatsz meg, amit például a mintavideóikban mutatnak, említenek, a jóízlés határain belül. Ugyanakkor megkérünk, hogy tartózkodj olyan kérésektől, amik másokat sérthetnek, illetve pornográf jellegűek. Részletesebben olvashatsz róla az „Általános szerződési feltételek” menüpont alatt: http://brillante.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
Az előadó nem teljesítette minden kérésem. Mi ilyenkor a teendő?Minden előadó, aki az oldalon szerepel, megpróbál eleget tenni minden kérésnek. Bizonyos esetekben a kérések teljesítése nem lehetséges. Reméljük, hogy így is szuper videó készült és elérted vele a célodat. Amennyiben úgy látod, hogy nem kértél lehetetlent és a kérésed nincs a Felhasználási feltételekben jelzett tiltott témák között, kérlek keresd Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu emailcímen.
Mi történik, ha az előadó a rendelés után mégsem küldi el a videót?A videók készítése szabályozott keretek között történik, így szinte elképzelhetetlen, hogy a videó ne készüljön el és ne kerüljön kiküldésre. Amennyiben ez mégis bekövetkezne, úgy a rendeléskor megfizetett teljes összeget visszautaljuk a számládra.
Panasz esetén kérlek olvasd végig a fenti kérdéseket és válaszokat. Amennyiben nem találtál megfelelő választ, keresd ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen.
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?Ügyfélszolgálatunkat az info@brillante.hu címen éred el.